Moi!
Sanottakoon nyt heti, että mä oon mallinnellu tätä automallia varmaan miljoona kertaa uudestaan ja uudestaan, koska en oo koskaan ollu tyytyväinen mallin tarkkuuteen. Aina jää vaivaamaan jokin asia mikä ei näytä oikealta tai ei ole sentilleen aidon näköinen...
Noh jos mä nyt sitten yrittäsin tehä silleen suurinpiirtein aidon näköisen mallin. Runko tulee liitettäväksi eri .blend tiedostosta jota olen aloitellut.
Blueprintit (sivu/etu/taka) on mun itse tekemiä. SMCars.net :ssä oli ohjeet niiden tekoon valokuvia käyttäen. Anyway niissä on vähän perspektiivi virheitä, eli ne ei ihan mallaa keskenään mutta näillä mennään nyt. Ylä printti on jostain tojotan käsikirjasta, tosin se on pickup malli. Rajasin vaan keulan käytettäväksi.
Blenderillä mennään ja tein sellasen splinecagen konepellistä jota käytän ohjeena mallinnuksessa. Toi Land Cruiseri on jotenkin vaikea mallinnettava ton keulan osalta kun tossa konepellissä on loppujen lopuksi aika monta kurvia ja ritilää mitkä pitää saaha justiinsa eikä melkeen.
Rorissa on kyll muutama Land Cruiser *J40 sarjalainen mut niiden mallinnustaso on vaan jotain ihan kauheeta eikä ne käyttäydy realistisesti. Katsotaan sit mitä tästä tulee... Referenssi kuvia löytyy paljon koska satun itse omistamaan ko. ajoneuvon.
- Reason
- Finnish only please

Reply With Quote
.....
(vissiin tein sen sisun kans jotain väärin.) Ja se että kun yhdistää notepadin ja blenderin nodeja tehtäessä niin meikä poika on totaallisen sekasin.

Gold
Silver
Bronze