Results 1 to 3 of 3

Thread: Pari ongelmaa omatekemän auton kanssa.

Henery
    Henery is offline

Country: Finland

Post Pari ongelmaa omatekemän auton kanssa.

Wikin ja videotutoriaalien avulla olen sellaisen yksinkertaisen laatikkoauton saanut aikaiseksi.Se latautuu peliin ilman mitään ongelmia,kulkee eteen ja taakse,pysähtyy, kääntyy ja vaihteet toimii.Mutta pari ongelmaa on kuitenkin ilmennyt:

1) Ilman sitä "autotallia" en pääse auton sisään.Sen avulla vastaavasti pääsen sisään,mutta en ulos.Ainoastaan rescue rekan avulla pääsen auton ulkopuolelle.

2)Se kamerakulma minkä normaalisti pitäisi näyttää ohjaamo kuvakulmaa,vaappuu ylös ja alas korkealle ilmaan ja sitten maan läpi.Olen katsonut monta kertaa tarkkaan,että ne kamera nodet tulee oikeaan paikkaan ja että .truck teksti tiedostossa ei ole turhia välejä tai pilkkuja.

Kameran kanssa siis on ongelmia,mutta kun en yhtään keksi mikä se voisi olla.Luulen että olen saattanut myös n/b rakenteen kohdalla tehdä virheen,joten sitäkin voisi katsastaa.
    Attached Files Attached Files

Miura
    Miura is offline
    Miura's Avatar

Default Re: Pari ongelmaa omatekemän auton kanssa.

Cinecamissa näyttäisi olevan yksi ylimääräinen numero, ja lisäksi ensimmäisessä koordinaatissa on pilkku pisteen sijasta, joten sekin luetaan kahdeksi numeroksi. Nuo muuttamalla pitäisi korjaantua kumpikin vika, koska auton sisään mennessä pitää olla tarpeeksi lähellä kameraa. En kuitenkaan kokeillut toimiiko, tai onko siinä muuta vikaa.

Henery
    Henery is offline

Smile Re: Pari ongelmaa omatekemän auton kanssa.

Kiitos kovasti avusta ja nopeasta vastauksesta,kaikki toimii nyt kuten pitääkin. Cinecamin koordinaatteja täytyy tosin vielä hienosäätää kohdilleen,ja se on helppo homma.