Eg gjør og!
Eg gjør og!
Volvo 240 and Datsun KingCab <3
eg og spele dette gudda spele![]()
Forundrer meg at jeg ikke har svart i denne tråden enda...
uh...
hei
Enda en nordmann som spiller her.![]()
Nja, jeg vet dette kan oppfattes som "bømp" men skitt au!
Jeg begynte nylig å spille RoR, etter å ha hørt en god del snakk om det fra folk jeg spiller GTA med, og folk generelt interesserte i bil, mekking av bil, og bygging av bil i Second Life ble jeg etterhvert svært så nysjerrig på hva akkurat hva RoR var. Jeg trodde først at det kostet en del, men når det viste seg å att på til å være gratis hørtes det jo nok så fristende ut!
Må si jeg er mektig imponert av selve funksjonaliten i spillet, fysikken, håndteringen av kjøretøy osv. Hadde slikt som dette blitt industri-standard i racing bil relaterte i spill hadde det jo vært helt rått...
Og heh, ja, du kan vel si at det å kræsje biler i de mest voldsomme måter i RoR minner meg på moroa med ødelegge leke biler når jeg var liten, hehe!![]()
Här är en svenk till bland alla norrmänn =)
Jag med, så det är inte bara norrmän som spelar haha![]()
En till svensk här![]()
Ny Nordmann her som nettopp har begynt å spela ROR. Morro spel, men skjønne ingenting av korleis ein lage ting sjølv... :P Ser det mangler eit par kjøretøy her som hadde vært morro å laga med tido.
Det är ganska många som spelar faktiskt! Svensk spelare själv![]()
Norge her, har spilt i noen år. Meget kult spill, useriøse moderatorer på dette forumet gjør at jeg har lyst til å boikotte hele greia dessverre :-/ Men men, får se.
Føler dere at noen moderatorer er useriøse, eller gjør feil, så hadde jeg satt stor pris på om dere sendte meg en PM og forklarte den situasjonen.
Ingen kan forandres når ingen vet at noe er feil. Mange folk klager, men hver gang jeg spør hva som er gale, så klarer de ikke å svare.
Så vær greie.. Har dere noen som helst problemer med admins/moderatorer, send meg PM. Forklar HVA som er gale.. Selv om det er jeg som er problemet.
Jeg er her for å rette opp i problemer.
I'm watching you.
sendt deg PM![]()